petek, 30. marec 2012

Druga seminarska

Še drugo seminarsko sem dala skozi. Ubistvu s tedensko zamudo, ker smo se prejšni teden znašli v galeriji in kasneje v Tivoliju, ampak dobro.
Predstavila sem Paulo Scher. Do nje sem prišla po seriji naključnih klikov in z vsakim novim odprtim zavihkom o njenem življenju in delovanju - sem odkrila kaj fascinatnega. Ona je tista, ki je oblikovala novi logo za Windows 8. Ona je tista, ki je imela v sekundi narejeno podobo za podjetje. In 34 letih. Ona je tista, ki je slikala mape sveta in imena poljubno umeščala v prostor. Nekje vmes pa je tudi predstavila Slovenijo svetu.
Skratka - zelo zanimiva ženska, ki je tudi med boljšimi na svojem področju. In meni najljubše delo - plakat Hamlet and Hair. Pa tudi plakat za Twelfth Night and The Bacchae je kul.


Živčna sem bila tako grozno, da sploh nisem govorila tistih stvari, ki sem jih imela napisane na listu, ampak kar nekaj tretjega, kar sem slišala skozi njena predavanja. Če bi obstajala možnost, bi se v tistem trenutku verjetno pogreznila v zemljo. Ampak ni šlo in nekako sem bila konec še predno sem se dodobra zavedala.
In oddahnila sem si. Ker zaenkrat je to to, s seminarskimi nalogami in predstavitvami. Bingo.

Ko bom velika bom Pehta. Res.
Ker danes sem načrtovala, kakšne rastline in zelišča rabim za čajčke. In na stara leta bom izdelovala mavže.
Poleg tega pa sem sklenila, da je najbolj kul drevo magnolija. Uradno razglašena za moje najljubše drevo. Sledi zvok fanfar.
Če je pa neopisljivo čudovita v teh mesecih. S svojimi velikimi cvetovi v nežnih rožnatih odtenkih. Poleg tega pa je osupljiva tudi ponoči. Nekako ne znam opisati, kako kul je.
Torej oda magnoliji.

Natasha Bedingfield - These Words


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...