sreda, 28. marec 2012

Sam svoj mojster

Danes sem dekle, ki pridno skupaj sestavlja in "šravfa" očetovo "novo" pohištvo. Beri kot predalnik za pisarno.
Seveda, da sem bila tak a-je-to mojster, da sem v določeni točki narobe obrnila stranici in sem porabila več časa za definiranje in razvrstitev elementov glede na sam načrt, kot s samo montažo.
Mene to precej zabava, dokler se z istim vijakom ne mučim celih deset minut, ker nimam več moči v rokah.

Toplo sonce... Vam bom dala toplo sonce, te definicije ni več. Je samo še vroče.
Verjetno sem staknila blažjo obliko sončarice. Takšno spomladansko sončarico, saj sem se samo zavila v deko, ko sem prišla domov in glava mi je utripala v ritmu.
Močno sem se trudila iskati senco cel dan, pa sploh ne vem kam se je skrila. Ne glede na to na kateri strani ceste sem bila, je bilo sonce ravno na takšni višini in pod takšnim kotom, da me je zaslepljevalo skoraj celo pot.
In ja, sončna očala sem pozabila doma. Kako priročno.
Sedaj si bom že slamnik zložila v torbo, ker ne vem, če bom preživela takšne sončne dni.
Mene bo to sonce še ubilo.

Poleg tega - cvetni prah je tu. In moje srbeče in zabuhle oči.
Danes sem se mi je zgodilo, da sem se prvič letos nezavedno začela praskati in mencati oči. In potem sem se zavedno blazno brzdala, da se nisem spet zalotila.

Kako lahko štiri ure delaš seminarsko nalogo in te po narejenem vse skupaj nikamor ne pripelje. Vse ostale strani za zapravljanje časa, sem začasno odmislila, pa še vedno nimam nič pametnega skupaj danega.
Ko delaš v angleškem jeziku, se ti kar naprej pojavljajo viri v slovenščini. Ampak, ko pa jo rabiš narediti v slovenščini pa drugega kot angleških virov sploh ni. Kakšen Murphyjev zakon je to?

Dobila sem precej zanimiv "feedback" grafološke analize.
»Bolj kot na občutke, se zanesete na racionalno razmišljanje. Blizu vam je logika in sposobnost poenostavljanja problemov. Odzivate se hitro in aktivno. Zaslediti je visoko stopnjo samoiniciativnosti. Ste komunikativni, toda tudi kritični in zahtevni. Verjetno ste opazili, da vam nekateri ljudje ne sedejo najbolje. To so v glavnem tisti, ki si ne zmorejo vzeti časa za natančno in poglobljeno razmišljanje. Ste vztrajni in miselno usmerjeni v prihodnost. Kljub naštetim sposobnostim, vaša pisava sporoča, da ne čutite čustvene trdnosti. Videti je tudi, da ob aktivnostih poskušate dvigovati raven energije, vendar vam le-ta po nekem času upade. Morda ste enostavno preutrujeni in bi potrebovali trenutke, ki bi bili le vaši, vas napolnili z novo energijo in vam prinesli notranji mir.«
Imela bom samo plan A.

Lil Wayne feat. Bruno Mars - Mirror


2 komentarja:

Unknown pravi ...

Zelo, zelo všečen blog. :) Keep good workin'. :)

Kaja Zalokar pravi ...

O hvala! :)
Bom še naprej poskušala, mislim da ni preveč za bat, da ne bi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...