četrtek, 22. marec 2012

Ekslibris

Pomlad se neizmerno čuti.
Ko med enim in drugim predavanjem posedaš na soncu v družbi sošolcev. Bivših ali trenutnih.
Če se kafič uradno še ni prestavil ven, se neuradno definitivno je. In polite kave je bilo ravno dovolj.
In kava z rožico. No, bolj je bila štiriperesna deteljica.


Vso gibanje smo poskušali ujeti na en sam list papirja. Temu se je reklo futurizem.
In iz svojih začetnic smo še vedno oblikovali monograme. Jaz pa sem iz monograma naredila vzorec. In to sem počela tako zelo vneto, da me je še profesor/asistent vprašal, če mi dogaja. Kaj, Illustrator je lahko v vsaj enem trenutku zabaven.


Včeraj smo imeli mali maraton New Girl. Ups.
Še kokice so se našle. Ups.
Saj drugače se čisto lepo znamo delati pridne. Kao.
In še nekaj fotografij, ki sem jih pridobila. Samo, da tokrat ni bilo 50mm.


Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje tako aktivno odpisevala na smse kot danes. Cel čas sem imela telefon v rokah in nekomu pisala, ali odpisovala. In tako smo vsaj dogovorjene za jutri.


Colbie Caillat - Brighter Than The Sun


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...