torek, 13. marec 2012

Pozabljeno doma

Danes vse samo optimistično začenjam.
Kot to, da sem si cel kup novih pesmi po dolgem času naložila za v avto in sem potem pozabila doma ključek. Blazno zabavno ja.
Začela sem delati na projektu. Ga pustila.
Naredila sem načrte, jih samo zapisala v beležko.
Skratka v glavi je toliko idej in zamisli, ampak ko se enkrat lotim izvajanja kar naenkrat vse izgine in ostanem s prazno glavo ter se sprašujem, kaj za vraga naj naredim.
To se vedno znova in znova dogaja.

Prestrašena sem do kosti za naslednji teden. Ko bom morala imeti predstavitev seminarske. Ker je postavila takšne kriterije, da me je kar zmrazilo, poleg tega pa je še v angleščini. Blazno zabavno.
Angleščina v pogovorni obliki z američani - to gre. Ampak angleščina v šoli je pa katastrofa. Tam nikoli nič ne vem in ne znam nič povedat. Grozno.

Še vedno si dopisujem nove filme na seznam. Joj. Ampak toliko jih je, ki bi jih videla. Tako grozno veliko. In verjetno jih je še veliko več, ampak sploh nočem vedeti za njih. Saj bom postopoma in nekoč naključno naletela, če bo namenjeno.
Če je namenjeno...

The Police - Every Breath You Take


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...