ponedeljek, 19. marec 2012

Priprava na jutri

Že cel dan se pripravljam na jutri. Psihično in z ustreznim gradivom.
Tako zelo me skrbi, da se pravzaprav malo precej tresem. Da imam suho grlo in da sem se zjutraj zakopala pod odejo in nisem hotela nikamor.
Sicer je bilo moje počutje celo dopoldne enako temu, kot da bi me nekdo povozil. Bila sem kot cunja. Takšne zaskrbljene sorte.

No, trenutno moje stanje ni kaj dosti boljše, ampak mislim, da se mi že rahlo meša.
Globoko diham in čakam, da jutrišna angleščina čimpreje mine. Da bo tistih deset minut mimo prej kot bi se zavedala in da lahko še v petek zaključim s predstavitvami za to leto. Upam.

Quick-Jaxx - Hey Bill (Bang Bang)


1 komentar:

pikaNogavička pravi ...

Se je izšlo? :)
kar pogumno v nov dan Kaja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...