četrtek, 15. marec 2012

Pi dan

Če primerjamo našo raven šaljivosti z produktivnostjo med vajami, je med njima precejšna razlika. Res precejšna. Pa tudi udeležba ni bila precejšna.
Ampak ja, ta štiriurna visenja na računalnikih so zabavna. Sploh kadar imamo od nekje privlečen še en fotoaparat.
Kaj, tudi tako razvijamo naš kreativen proces. Predvsem pa, ker en k drugemu špegamo, ko ta brska po spletu. In zbiramo nove ideje, ali nekaj takšnega.
New Girl skupni ogled se ni čisto zgodil. Ampak načrt je bil zelo optimističen in prepričljiv. Le pomankanje tehničnih stredstev je oviralo.

Tisti bloki, zgradbe v Župančičevi jami me vedno znova spomnejo na Paris. Ne vem, ali se je v moji glavi ustvarila prava podoba, ampak vsako jutro in popoldne, ko grem tam mimo, mi pogosto misli nanesejo na tist en obisk tega mesta pred leti. Tak stil imajo.
Dobi še kdo takšen občutek? Ko se ozreš proti streham stavb. Strehe in barve in okna in kako vse izgleda. Oh, Paris.

Danes sem bila opozorjena, da je Pi dan. π. Saj vsi poznate to matematično konstanto, ki se začne nekako tako 3,14...

Hecen dan je danes. Srečala sem bivšo sošolko po zelo dolgem času in imela s preostalimi debato o tem, da bi šle enkrat kmalu gledati predstavo. Danes smo imeli tak mali virtualno "obletnico", bolj srečanje. Malo, čisto malo.

Lana Del Rey - Blue Jeans (Eyela Beret Bootleg Remix)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...