četrtek, 29. marec 2012

Prehranjevanje na Kongresnem trgu

Današnja tema - dadaizem. Profesor je povedal, da naj bi moje delo predstavljalo kritiko na lepoto. Ampak jaz sem jo nekako naslovila 'Živa zaprta', no tako nekako.

Prehranjevanje na Kongresnem trgu. Park ustvarjen za posedanje na travi v skupinicah. In prehranjevanje.
V določenem momemntu se kaže tudi entuziazem nad tisto, ki je okoli hodila s ChupaChups torbo. Definitivno opazen.
Kako biti dvakrat na eni fotografiji. No, vsebuje veliko tekanja sem ter tja. Pa čeprav sodobno ustvarjanje panorame ni ustvarjeno, da se trikrat lahko pojaviš na isti končni fotografiji. Preprosto zablokira sistem. Presneta reč.
Najdi potencialno primernega kandidata med mimoidočimi v razponu petih minut. Za vsako. Oh, koliko smeha.
Želva sem. Kar se tiče reševanja konfliktov.


Palčka prišepne.
To življenje...

Kaj sem se danes naučila. Besede eklektik - kdor prevzema in spaja različne sisteme, poglede, ugotovitve.
Seminarska ne gre prav nikamor. Čeprav so nekateri boljši kot Chuck Norris.

Hellogoodbye - When We First Met


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...