sobota, 31. marec 2012

Kopanje štorov

Če bo jutri ali v nadalnjih dneh kakšen hud potres kje, nismo mi krivi. Res ne.
Mogoče smo samo sprožili učinek metulja danes. Dvakrat.


Okoli vrta smo naredili jarek. Dvižni most, oziroma sam most smo že postavili, sedaj čakamo le še na zmaja. In grad.


Skratka danes so se nakupi 'fasnge' začeli tako, da sva se z materjo znašli v Ledeni dvorani na neki gorenjskem neki tekmovanju v drsanju. In metali plišaste igračke na led.
Daljša razlaga je ta, da je bila tam mamina sošolka in njena hčerka je nastopala.


Nakupila sem sestavine za kremšnite.
In naredila sem jih. No, so pri precej zadnji fazi.


Na vrtu je bilo pestro, ker smo urejali vse skupaj. Lesena ograda naokoli se je podrla, tako da pride drugo naokoli. Poleg tega pa smo štore pobirali ven. In temu sta se pridružila še ata in mama in vsi smo bili pridni. No, jaz malo manj.
Zabaval nas je sosedov pes, ki je še majčken in je kot miška tekal gor in dol po jarkih. Kako smo se nasmejali.
Na plano sem privlekla mojega velikega malčka, ki je že precej spešan, ampak za kakšno fotografijo ali pa dve pa še je dober. Dokler baterija zdrži.


Pomendrani zvončki.

Cults - You Know What I Mean


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...