nedelja, 15. september 2013

Družinski paket mesnih kroglic

Še en izmed izletov. Obe z materjo popolnoma navdušeni. Ker najboljše se je zbuditi v jutro, ko veš, da se greš potepat.
In bil je prelep sončen dan. Za vožnjo. Za potepanje. Za dogodivščine.
V Celovcu sva se znašli tako hitro, da še sami nisva vedeli, kdaj so se vsi ovinki porazgubili za nama. Tako zaklepetani.
Prvi postanek. Adidas outlet. Ker tiste moje fine turkizne adidaske sedaj ne nosijo več prvotne barve in na žalost počasi razpadajo. Tokrat se mi je zdelo, da bo šlo bolj za preizkus sreče, saj zadnjič niso imeli čisto nič pametnega.
Tokrat pa je bila ta sreča na moji strani in moj komentar nad rdečimi čevlji je bil: "Čist hudi!"
Pri tem opisu vztrajam.

Čist hudi čevlji.

Ikea. Vsakič znova malo poskakujem od navdušenja. Če imajo pa tako fine in tako luštne stvari. Čisto zares.
Važno, da sva redni obiskovalki, ampak po vsem tem času še vedno nisva imeli Ikea Family kartice. Skoraj nezaslišano. Dobro, da so jo ravno pred nama eni izdelovali tako, da sva jo imeli v dveh minutah že v rokah. Mati svoji obsežni zbirki raznoraznih kartic ugodnosti dodaja še eno.
En krog naokoli. In ne glede na to kolikokrat vidiš stvari. Še vedno so zanimive. Predvsem vsi kavči na katerih si vzameš pet minut pavze. Predvsem, če so udobni in se kar pogrezneš v njih. Našla sem dinozavra, ampak je potem ostal tam. Teli dinozaverčki me pridno obdajajo.
Ampak našli sva družinski paket mesnih kroglic. Štirideset jih je v paketu. Gora pomfrija. Pa še sokci. Zaenkrat sem dobra z mesnimi kroglicami za nekaj časa.

Kako luštno! Vsi zvezki in zveščiči in beležkice in pikasto in raznobarvno z različnimi motivi. Potem pa stojiš tam v dilemi katera je bolj luštna in vzameš eno. Po minuti zamenjaš. Ugotoviš, da je druga boljša. In potem v kotu odkriješ popolnoma nov svet in druge barve. O tem govorim - link.
Končala sem z roza netopirjem. Črnim čajnikom. In zelenim zvezkom. Komaj sem se premaknila od tam.
V nadaljevanju sva domov prinesli še zavese pa novo luč. Klasično. Že dolgo nisem kupila luči v Ikei. Skratka poln koš stvari, vključno s košem. In posteljnino za štiri eure. Kačing.
Po koncu, ko sem šla še nekaj na informacije vprašat, pa je mami naletela še na strica. Tistega, ki smo ga zadnje čase vsi videli na televiziji, ko je tako navdušeno navijal za naše.

In ko smo že pri košarki. Končala sem pri navijanju v dvoje. Z navijaško opravo sem z zanimanjem spremljala igro naših. In smo premagali še Grke.

The Band Perry - I'm A Keeper



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...