četrtek, 19. september 2013

Včasih tudi izgubimo

S seboj sem prenesla tri različne beležke za tri različne projekte in sem jih malo popisala. Dopolnjevala. Vsako za kakšno stran ali dve. Dan sva preživljala vsak na svojem koncu. Oba malo pridna. Tole definicijo "pridna" bom izrabila do konca. Še kitaro je vmes igral, da sem imela fino muziko. Fletno je tole, ni kaj.

Stala sem na vagi. Mislim na takšni, ki ima veliki V in zraven še board. Sem lovila ravnotežje. Presenečena nad mojimi sposobnostmi sva bila prav oba. Jaz nisem verjela, da mi bo uspelo že tako kmalu ujeti tisto ravnotežje pod nogami. Mogoče sem samo njega opazovala kako miga z boki in se drži na valju.
Verjetno sem se tako smejala in cvilila, da me je slišalo celo naselje. Kako me ne bi, ko sem pa pogruntala sistem in se blazno zabavala.

Tehtnica na vagi.

Prejšnji dan sem preživljala tako, da sem bila malo pridna. Včasih sem tudi tako. Malo pa nisem bila in sem obsedela na kavču, ovita z deko.

Včasih tudi izgubimo. Sebe. Ključe. Denarnico. Ali na tekmi proti Franciji.
Francozom je za priznati tisto premoč, ker nič ni šlo v koš. Parker pa je zadel vse. Pet nas je bilo na kavču, da smo glasno spodbujali. Ubistvu štirje in en na stolu. Ampak smo zadnje sekunde tekme preživeli v tišini.

Drugače pa priznam, da mi je prav fletno ob takšnih dnevih. Sploh se ni za pritoževati. Prehitro bodo spolzeli mimo. Še po kuhinji se skupaj sučeva. Potem pa lahko ob večerih gledava ali Dexterja. Ali pa Head Games ter še za povrh film Live! Ta film sem sicer že enkrat gledala, ampak kaj vse bi naredili za gledanost. Samo še vprašanje časa je, kdaj se bo to vse skupaj začelo. A ni?
Govorim o tem, da so zaradi gledanosti naredili šov z rusko ruleto. Takšno, kjer imaš šest tekmovalcev in od tega en ne preživi. Bi gledali, če bi bilo to na sporedu?
Z New Girl sem včeraj otvorila sezona novih serij in novih sezon.

Michael McArthur - She's No You



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...