nedelja, 15. september 2013

Ko imaš nekaj dobrega

Spala sem kot top. Z izjemo dveh motenj sredi noči. Prvo vem, da je bil komar in sem se kar naenkrat zbudila, vsedla in prižgala luč ter strmela v steno. In me je čudno gledal. Drugo se spomnim, da sem se nekaj trudila govorit in razlagat, ko se je prikradel v posteljo. Pa sem nekaj napol spala. Nekaj razlagala o bankah. In potem v trenutku zaspala. Ene sanje so bili še o likalniku. Druge pa o neki prireditvi sredi Kranja za vse pomembne ljudi.
Zbudila sem se in se predstavila za računalnik. Pregledala sem vse kar je bilo novega. Še tisti blog od včeraj mi je ostal, da sem ga dokončala.
Ko sem si hotela narediti čaj pa sem naletela na zanimiv vzorec na dnu skodelice, ki je ostal od včeraj zvečer. Bilo je srce. Vse kar sem videla je bilo srce. In sem se nasmehnila. Za nekaj minut opustila idejo o čaju in se šla crkljat. Za dobro jutro in dober dan. Ker se lahko.

Potem sem imela beli čaj s pomarančo in ringloje za zajtrk. Dopoldansko malico.
Takoj sem se zaposlila z brskanjem po spletu. Neverjetno, kako te požre in potegne vase ta splet.

Videla sem srce na dnu skodelice.

Domov sem se pripeljala čisto v miru. Z glasbo, ki mi je preskakovala in se je komaj ustalila do doma. Seveda so shranili še ostanek kosila zame. Fino.
Če smo se šli najprej "a je to" in poskušali namestiti karniso nad okno, smo se potem igrali Catan in remi. Štiri vmesne zaporedne zmage, ampak na koncu mi pa ni uspelo. Karte niso bile prave. Številke niso bile prave. Ni bil moj dan.
Le smejim se bobu.

Lady Antebellum - When You Got A Good Thing



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...