nedelja, 1. september 2013

Ajla

Še enkrat sem videla Definitely, Maybe. Po televiziji je bil in se nisem mogla upret. Sem se zabubila na kavč in gledala. No, edino med reklamami sem skakala naokoli.
Če je pa tako izredno prikupna zgodba. Mislim ta odnos med očetom in hčerko. In Abigail Breslin tako doživeto odigra. Ko ga napada z vprašanji in čisto preveč očitno "obsoja" med pripovedjo. Pa tudi celoten preplet z ženskami skozi leta, se mi zdi prav fascinanten.

Šele sedaj mi je uspelo ugotoviti, da je Isla Fisher, katero ime se seveda prebere Ajla - bravo jaz, pravzaprav v Omanu rojena Avstralka s škotskimi koreninami. Ali tako nekako. Ker v nobenem njenem filmu še nisem zasledila naglasa, vedno pa sem presenečena nad raznoraznimi igralci, ko gledam intervjuje. In opa, nekateri imajo drugačne naglase, kot jih slišiš v filmu. In potem googlam. In poslušam intervjuje, pa sem zaposlena za nekaj časa.

Za vzdušje.

Videla sem tudi še en del Dexterja, preden pride nov ven. Še vedno nisem uspela do konca pogledati Vampire Diaries od zadnje sezone. Še dva dela mi manjkata. Čeprav mi niti zanimivo ni več, samo še za ozadje, ko kaj počnem jih imam. Ker vseeno pa me malo zanima kaj se bo zgodilo. Rada bi pač videla zaključek. Ampak tako ali pa tako bodo serijo sedaj razvlekli v dve različni. Eno nadaljevanje in eno "pred začetkom". Kakorkoli.

Če sem zadnjič pospravljala, sem sedaj pa moram vse nazaj razpakirat in moja miza zopet izgleda kot moja miza. Preprosto razmetana.
Kaj naj rečem, kdaj se je pojavil september, niti ne vem. Samo sedaj je tu. Otroci gredo jutri v šolo, jaz pa še en mesec ostajam doma. Fino.

Lana Del Rey - Burning Desire



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...