ponedeljek, 16. september 2013

Plum

Tako napeta tekma, da sem mogla začeti reševati sudoku. Grki so izgubili. Naši dobili drugo mesto. Jaz pa popolnoma "zasrala" sudoku. Nekje sem rešila nekaj napačnega in je vse narobe prišlo. Bravo jaz. Res.
Čeprav tekma je bila pa res napeto izenačena. Če je ena ekipa dala koš, je druga izenačila. Dva podaljška. Nekje vmes sem se že smejala celotni situaciji.

Tihožitje z ringloji.

Dan sem sicer preživela za dvema računalnikoma. Tisti na levi je bil za delo. Tisti na desni pa za vse ostalo. Čeprav je visenje na Facebooku bilo vzeto pod pojem - delo. Res. Kot tudi druga socialna omrežja. Sem pa pripravila stvari za predoglede. Da si poenostavimo stvari. Sem premikala krivulje po zaslonu. In ko so vsi šli od doma sem delala zase. Nekaj novega. Nov projekt. Čeprav se moram vrniti še k prejšnjemu in kaj napisati.

A ste že slišali novo pesem od Nine? Pušlarjeve gospodične. Prav fina je. Taka sončkasta.

Nina Pušlar - Svet je tvoj!


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...