petek, 27. september 2013

Tresoče

Res je fina postelja. In fino se je zbujati, ko se lahko še malo priviješ in zadremaš nazaj.
Ampak sva se pobrala, ko se je cela postelja začela tresti. Ker so zunaj nekaj vrtali. Ali nekaj počeli.
Skratka postelja se je tresla.

Serije so nazaj. Za dober dan sva se nasmejala ob The Big Bang Theory. Doma sem potem pogledala še How I Met Your Mother in Glee. Imam pa še nekaj takšnih, ki so se letos začele. Upam na kaj optimistično približno uredu. Ker, ko sem pogledala zadnji zadnji del Dexterja zvečer sem bila razočarana ob koncu. Mislim, da so bili prav vsi, ki so videli ta zadnji del.
V moji glavi je bil ob zadnjem prizoru samo en velik in glasen - kaj!
Resno?

Spet me lahko najdete v Vaščanu. Klik za .pdf na spletu. Sicer na osmi strani.

Vaščan. September 2013, št. 2; stran 8

Pesota sem sprehodila po dežju. S premajhnim dežnikom in gumijastimi škornji. Potem pa sem ga spravila samo še pod tuš in ga našamponirala z njegovim tistim pasjim šamponom, da je sedaj mehek kot kakšen medvedek in ga vsakdo z veseljem malo počoha in pocrklja.
Luštna zverinica.

Birdy - People Help The People



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...