nedelja, 29. september 2013

Vsi lačni

Bila sem malenkostno razpeta med dvema opcijama. Ena je bila, da bi ostala. Lahko bi šla po vse sestavine in spekla lazanjo. Ampak druga je bila ta, da grem domov in naredim kosilo kot sem ga obljubila.
No, na koncu sem pač izbrala drugo možnost, ker sem obljubila. Izkoristila sem trenutke, ki sem jih imela na voljo in jo s težkim srcem "mahnila" na pot.
Vmes me je klical brat, ves sestradan, kdaj pridem domov.
No, slabo uro kasneje je bila lazanja že na mizi.

Nekaj se je trudil in mi pomagal. Bil je tako prijazen, da je narezal zelenjavo, medtem ko sem sama počela vse ostalo.
Vsi navdušeni, ker sem bila "končno" malo doma. Tako, da smo se šli družabne igre. Tipično za našo družino.

Catan. Dvakrat. En Activity. To sva z očetom zmagala. In potem smo šli še po mamo, da je šla z nami remi.
Popoldne preživeto nedeljsko - vsaj za nas.

The Foundations - Build Me Up Buttercup



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...