sobota, 28. september 2013

Zalomljen noht

Skuhala sem kurjo juhico. Še nikoli nisem nobene juhe kuhala tako "od začetka". Ponavadi sem jo samo iz vrečke vrgla v posodo, deset minut počakala in je bilo to to.
Tokrat sem si zastavila ta projekt. Ker sem mu želela samo najboljše. In imela sem "pretkan" načrt. No, samo skrbelo me je in sem poskusila narediti nekaj dobrega. Fino

Čeprav sva z materjo že trgovine obrali dopoldne, sem šla potem še enkrat.
Mogla sem še enkrat poskusiti tisti suknjič iz H&M-a, tako da je potem končal v vrečki. Res ima tak lep kroj in ni "čisto navaden", ker ima en zanimiv detajl.
No, potem, ko sva se doma raztovorili, sem brskala in ugotavljala kaj bi pomagalo proti prehladu. Povsod je bila navedena kurja župca. Pobrala sem šila in kopita, čeprav sem se samo usedla v avto, in naredila še en krog po trgovini. Iz nakupovalne košarice se je bohotil šop zelene in prav zabavno mi je bilo s tistim hoditi naokoli. Verjetno je iz sestavin vsak razbral, da bo nastala juhica.

In tudi je. En beder pa polno zelenjave in nekaj začimb pa sem postorila še nekaj stvari v tej uri, ko se je kuhala. Še psa sem vmes peljala ven. Skratka potem sem spakirala vse. Vključno z vsemi možnimi C-vitamini z tableti za boleče grlo. Namazana z vsemi žavbami sem jo krenila proti Ljubljani. Presenečen je ostal med vrati, ko sem držala v roki veliko nakupovalno vrečo z vsemi pripomočki.
Nekdo mora poskrbeti zanj, ne moreš biti sam, ko si bolan. Ker potem si moraš vse sam iskat. Rekel mi je, da je bila že moja prisotnost dovolj. Kaj šele vse ostalo. Juhica in C-vitamini.

Donnie Darko. Ni ravno prijeten film. Zreti v tistega zajca da občutek precejšnega nelagodja. Vmes sem malo zrla mimo zaslona, ker je bilo že preveč. Potem pa sva si glavo razbijala s tem, zakaj se je ta film sploh šel. Kaj je bil smisel. Ampak meni se zdi, da nastane podobna zanka, kot je nastala pri filmu Looper, kjer se tudi drži tematika potovanja skozi čas. V določenem trenutku je prekinil krog in s tem speljal na novega. Žrtvoval je sebe za ljubo osebo. Tako sem to dojela.
Zanima me samo, če je bil tisti motor mogoče iz letala s katerim je letela njegova mati? Zdi se mi, da je. In ta potem pade skozi časovno zanko, tistih osemindvajset dni prej.

Angels & Airwaves - Epic Holiday



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...