torek, 24. september 2013

Zavijem darilce

Če vzameš napis "open me", lahko iz tega sestaviš ime. Ja, dejansko sem toliko časa "strmela" v ta napis, da se mi je posvetilo, da če vzamem tisti drug E in P, ga lahko razrežem in sestavim v D in dobim ime.
Za čisto mimogrede.

Brala sem Poker za punce medtem, ko sem čuvala tiskalnik. Morala sem biti tam, da sem list umaknila, da ga ni razpacal. In to je fina priložnost za branje knjige. Predvsem, če so "poglavja" kratka.
Dopoldne me je pot vodila v sosednjo vas, saj sva z Ronom šla na obisk. Oziroma na skupni sprehod. En črn in en bel kuža. En rep gor, drug dol. Ena psička in en pes.
Da pridem na tekoče, da slišim kaj se je dogajalo, kaj se dogaja, ko nisva vsak dan na vezi.
Tako zaklepetani, da že nisva vedeli, kje hodiva.

Vrnila sem se še malo čuvati tiskalnik. Potem pa vandrat naokoli. Očitno še vedno ni čisto polna omara, saj sem danes našla še eno oblekico v "moji" barvi. Takšno v odtenku med modro in zeleno. In potem sem imela dilemo ali jo vzeti ali ne. Pa sem šla s trgovine, ampak sem se potem ponjo vrnila in jo vzela.

Sedaj pa še malo počakam. Da ura odbije polnoč.

Olly Murs - Right Place Right Time



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...