torek, 5. marec 2013

Dinozaver slavi

O fak. O fak. Fak.
Še vedno sem v šoku in se močno trudim globoko dihati.
Bom povzela besedilo, da si bomo na jasnem zakaj sem v šoku.
Zmagovalka Literarnega natečaja
Zmagovalka letošnjega KŠK-jevega literarnega natečaja za najboljše dramsko besedilo je 21-letna Kaja Zalokar iz Kranja, študentka Visoke šole za dizajn v Ljubljani. Zmagovalno dramsko besedilo z naslovom "Dinozaver" bo v izvedbi Gledališkega društva Toj to! uprizorjeno na Tednu mladih 2013.
Mislim, da se rahlo tresem.
Ha! Dinozaver!
Dinozaver je zmagal. Kar take.

Kljub pogovoru zadnjič in mežikanju, nekako vse do tega trenutka nisem čisto verjela. Vse dokler nisem videla tega napisa na strani KŠK-ja v katerega strmim že nekaj časa z odprtimi usti in rokami pred njimi.
To je noro! Torej se bomo videli na Tednu mladih in gledali nekaj kar se bo iz papirja prestavilo na oder. Kako noro!
Saj diham. Počasi.
No, sedaj bom še nekaj časa sedela pred računalnikom in strmela v zaslon. Potem pa me bo zmanjkalo in se bom vreščeč zjutraj zbudila.

Sicer pa je bil to projekt, ki sem ga pridno pisala in o katerem nisem hotela nič povedati, saj se mi je zdelo, da bi se prehitro zagovorila.
Ampak jaz sem zmagala že, ko sem vse skupaj napisala, natisnila in zvezala v neko dostojno obliko. Tole pa je samo še en velik plus, poklon in neverjetna novica.

Lahko še povem, da nama je uspelo pogledati film v enem kosu. Aplavz in zlato zvezdico za poseben dosežek. Saj ni tako hudo, ampak po petih delih prejšnjega filma, se to kar zdi.
Silver Linings Playbook. Ne razumem zakaj je film v kategoriji komedije, ampak drugače je kar soliden film. Malce zna biti težek na trenutke, ker je vse tako zakomplicirano, mislim sami liki so takšni, da potem ustvarijo celoten vtis filma na ta način. Glede letošnje oskarjevke pa mislim, da se niso motili.

Bom prespala.

Kool & The Gang - Celebration



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...