ponedeljek, 11. marec 2013

Ta suhi škafec pušča

Pa smo spet pri ponedeljku.
Zjutraj sem kar pustila budilko, da je odzvonila svoje, ker se nekako še nisem sestavila. Kdo bi pa se pet čez pol sedmo. Potem, ko je drugič začela najedati, se mi je v glavi zbistrilo in postalo mi je jasno, da je morda ponedeljek in morda moram enkrat za spremembo vstati že pred sedmo.
Kaj nam je tega treba.
Nadomeščamo za četrtek. Ah.

Prva na faksu. Zadnja iz faksa.
Saj bi se pretvarjala, da sem tako zelo zagreta, ampak sem v resnici vezana na vozni red in potem ne gre drugače.
Se pa poskušam pretvarjati, da sem pridna. Morda bi bolj držalo, če bi se poskušala pretvarjati, da nisem pridna. Ker trenutno delam na vseh projektih kar zelo pravočasno. Sproti.
Kot, da nimam nič boljšega za počet.
Saj nimam.

Sem pa v sklopu meseca kulture dobila karte za Dramo. Kako fino.
Saj sem že razjasnila, da malenkost obožujem gledališče.

Olly Murs - I'm OK


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...