nedelja, 10. marec 2013

Petka in HTML

Skoraj sem že pozabila, koliko živcev ti lahko pobere izdelava, predvsem pa kodiranje spletne strani. Danes sem se zakopala kar pod HTML5 in še vedno nimam nič koristnega narejenega. Prav neprikladno je. Delno zato ker sem že pozabila osnove, preostali del pa ker ima ta petka toliko nekih novosti.
To je bilo to. In je šel dan mimo.

Srečen konec. Te pravljične zadeve. Once Upon a Time.
Prešinilo me je ob stavku "vse kar sem si želela je srečen konec".  Zakaj bi si pravzaprav želel imeti srečen konec? Mislim, ker je konec? Saj je ponavadi ravno obratno in konca ne dojemamo kot nekaj srečnega, vse prej. Zakaj je potem tako pomembno, da je srečen? A ni boljše uživati vse do takrat in potem bo konec srečen, zaradi vseh spominov, vse sreče in vsega sploh.
Hecno.

Vampire Weekend - Oxford Comma




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...