sobota, 23. marec 2013

Seznami in en skok več

Tisti občutek, ko skačeš prvi in si drugi, ko prideš dol. Legendarno. Ha.
Naši orli so prav neverjetni in prav veselje je bilo gledati današnje polete.

Seznam. Seznam. Seznami.
Danes sem se osredotočila na to.
Pišem si, kaj bi lahko vse počela. Kaj bi si želela narediti in kaj bi morala narediti.
Toliko, da vse izgleda precej vizualno privlačno, če drugega ne. Wunderlist je prav fina aplikacija. Ker pomojem imam veselje delati sezname seznamov, da bi naredila seznam. Če ima to še smisel?
Skratka. Začela sem nekaj takšnega kot je tisto 30 pred 30, ampak sem kar dodajala stvari in jih še vedno. Kmalu bom imela na seznamu - naredi seznam. Ha.
Puščam si malo veselja. Ker popravljanje kod ima malo pavze.
Kot moje telo, ki si je danes vzelo en prijeten popoldanski spanec. Prav z veseljem sem se zvila v klopčič in zadremala za kakšno uro, dve. Da sem prespala vse kar me je lovilo že cel teden.

Zjutraj je bilo kar ekspresno vstajanje. Začuda predvsem. Ker ponavadi nisva tako učinkovita. Samo, so bili skoki na sporedu in do doma je bilo kar nekaj dolgih minut vožnje. Ampak sem se parkirala pred televizijo ravno, ko se je začela prva serija. Potem sem bila najbolj glasen navijač doma. Mogoče so me slišali vse do Planice.
No, morali so me, ker jim je šlo odlično. Prav res je bilo veselje gledati te polete, res.
Sploh omenjeno dejstvo, ko si drugi kljub temu, da skačeš prvi v svoji skupini. Za en cel skok so zadnji in mislim, da tudi predzadnji zaostajali.
Vsi štirje fantje so bili odlični. Tako, da bo jutri še precej zanimivo.

Sedaj pa sneži. Juhej in zaznajmo največji sarkazem v zraku, glasu.
Res še ni konec?

Nelly Furtado - Try


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...