torek, 19. marec 2013

Kinder jajček v bagarju

A temu se po novem reče pomlad?
En dan je sneg, drug dan je že precej toplo, da lahko po soncu skakljaš le v puloverju. Potem pa se zopet shladi. A to bo sedaj nova definicija pomladi?
Ker danes je bilo že presneto toplo in se je sneg topil kar v potokih.
Še vedno ne morem verjeti, da je popolnoma zasnežilo vso pokrajino daleč naokoli. Kar tako. Sredi marca.
Saj vem, uradno je še zima. Še nekaj dni.

Se me je pa polotilo spomladansko čiščenje. Odprla sem okno in spustila sonce v sobo, glasno poslušala glasbo in skupaj zlagala stvari, jih metala proč in malenkost počistila. Toliko, da sem potem vse stvari zložila tako kot so bile prej, in sedaj ni nobenega učinka. Ha.
Sem se pa lotila mojega kup risb in slik, ki so se nabrale čez leta, tako da jih je kar precej letelo proč. Vse tiste nedokončane in grozno izgledajoče.

Če moj mali bratranec za rojstni dan dobi Kinder jajček v bagarju, potem jaz dobim samo kinder jajček. Ker je kulj. Kinder jajček, seveda. Čeprav nima več kulj tistega ovojčka za igračko. Ker je v enem delu. Sedaj ga ne moreš več streljati naokoli za zabavo, kot smo to včasih počeli. Ker ubistvu je bil to izredno zanimiv del. Poleg čokolade. In igračke. Ha.
Skratka, mali je pojava. Definitivno.

Danes mi še v Ljubljano ni bilo treba iti. Zjutraj smo dobili obvestilo, da smo lahko kar doma in nimamo predavanj. Jej. In neverjetno pravočasno.
Torej. Malo fletno mi je bilo. Skupaj z vsemi jagodami, ki sem jih danes snedla.

The Vaccines - Family Friend



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...