sobota, 9. marec 2013

Rdeče vrtnice

Pomislite na avto o katerem še niste razmišljali. Ta reklama me malo zmede. Seveda, da je s tem namenom narejeno in povedano. Prav to, da provocira. Ampak vseeno. Obenem je tako kulj - pomislite na nekaj o čemer še niste razmišljali. A ni dobro? Vendar me po drugi strani spravlja ob živce.
Ti oglasi. Ti slogani in ta tekst. Šment.

Včeraj zvečer so me pričakale še ene cvetlice.
Rdeče vrtnice.
Tako, da sem ta teden maksimalno napolnila z rožami. In imam sedaj prav posrečeno zanimiv šopek. Res kar poživi mizo. Steklenica od korenčkovega soka pa je super vaza. Lahko bi sicer izvedla še kakšen "naredi si sam" oziroma DIY vodič, ki sem jih že toliko pregledala in vzela v zakup za inspiracijo. Ampak po drugi strani sem pa čisto zadovoljna s čistim izgledom.

Ja, včeraj nama je bilo luštno. Ni kaj, v pravo veselje mi je vse skupaj in se čudim sama sebi, ko sem preprosto srečna.
Sicer pa kljub ne ravno odličnemu spancu, sem danes v precej funkcionalni obliki. Samo res sem morda še kakšne pol ure dobra, potem pa me bodo sanje potegnile vase. Morda kot današnje, saj sem se še zbujena ozirala za hrbet, če bo kdo prišel v stanovanje. Če bom slučajno koga srečala ali spoznala. Pa je bilo vse mirno.
Kot vožnja domov.
Razen, da se čuti razlika med vožnjo po obvoznici ter gorenjskem delu avtoceste. Kako različen je temperament voznikov in hitrost vožnje. Vse se je v zadnjem času precej umirilo in potem hecno gledaš na števec, ko kaže dobrih 110 km/h in prehitevaš. Res se pozna, da ljudje skušajo malo prihranit s počasnejšo vožnjo. Predvsem, ko se ti nikamor ne mudi in v resnici komaj kaj hitreje prideš z divjanjem.
Kot tista s rdečim Cliom včeraj, ki je šla v škarje skoraj v križišču, ko je speljala in jo je odneslo v naslednjem krožišču in je izginila iz vidnega polja. Potem pa sem isti avto srečala slab kilometer in pol naprej na semaforju, ko je nepotrpežljivo stal direktno pred menoj. Toliko o norenju.

Edvin Fliser - Leti, leti lastovka




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...