petek, 22. marec 2013

Umanotera

Ana Migrena. Gledališka igra v izvedbi krajevnega gledališkega društva Gardelin. Sama igra je kar zabavna, ampak ima eno zelo šibko točko, ki pokvari, zamori vzdušje - oglase. Morda je res vse skupaj smisel, ampak tako grobo prekinja potek dogajanja, da je v drugi polovici predstave že precej neprebavljivo. Ker vse ostalo je res telenovelasto in zabavno.

Mislim, da smo bili, kot bi nas kdo polil z vodo in malce streznil, ko smo dobili nazaj seznam ocen za delo v zadnjih petih srečanjih.
Oblikovali smo znamko za dvajseto obletnico Umanotere in poskušali skupaj združiti precej kompleksne pojme. Ekologijo. Čas. Gospodarstvo. Človeka. Na format znamke.
Skratka, imeli smo isto temo, ampak toliko različnih pristopov. Mislim, da si niti dva nista bila kaj dosti podoba.
Po drugi strani pa smo oblikovali za nekega dejanskega naročnika in tudi dobili "feedback" oziroma povratne informacije z njihove strani. Le, da niso nič kaj takšnega iskali. Premalo nazornega. Preveč očitnega. Skratka, kakorkoli.
Ampak na koncu sem s svojim delom čisto zadovoljna.

Foreigner - Waiting for a Girl Like You



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...