sobota, 30. marec 2013

Telefina

Oh, jutro je bilo tako prekrasno.
S tem, v čigavi družbi sem se zbudila. In koga sem poskušala zbuditi.
Nekako sem se z veseljem malo zaležala, ker nisem imela nobenih visoko letečih načrtov pripravljenih za ta dan. Nikamor se mi ni mudilo. Vsi ugasnjeni dremeži.
Na mojem obrazu pa je bil samo en velik nasmeh.

Potica! Jeej!
Čeprav se mi zdi, da bo v prihodnjih dneh kar precej hrane na mizi.
Kot je bilo danes ogromno sadja.
Narezala in obrezala sem jagod za polovico zaboja. Škoda bi bilo, da bi prišle čisto preč, pa sem se lotila naloge, ki ji ni bilo videti konca. Ampak sedaj imamo zamrznjene paketke za smoothije. Imajo.
Malo se mi je že obračalo sadje, ko sem ga rezala toliko časa. Vsaj za danes.

Sparkle. Nekje vmes med vsem sem ujela kakšno sceno. Bilo je nekaj bolj za ozadje. Drugače čisto optimistično izgledajoč film. To bi lahko rekla o njem.
Zanimivo pa ne bi nikoli rekla, da je Whitney Houston igrala mamo. Šele sedaj, ko sem preletela seznam, mi je to padlo v oči.

Sparkle - Giving Him Something He Can Feel




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...