petek, 8. marec 2013

Za dekleta in žene

Znamke. Pridni na faksu z precej majhno udeležbo.

Imela sem eno noro idejo, ko sem prišla domov.
Bil je čudovit dan. Toplo in ravno prav za pranje avtomobilov. Moj že nekaj časa ni videl vode, no, razen dežja. Poleg tega pa je bil ravno dan žena in ker imamo pri naši hiši samo "žene in dekleta" avtomobile, sem vse tri oprala.
Zabavno opravilo, ko ti ob boku stoji pes, ki se ves čas nastavlja, da bi ujel kakšno kapljico vode.
Skratka na koncu so se vsi trije bleščali še v zadnjih sončnih žarkih preden je sonce zašlo.


Lotila sem se še obširnega napada s sesalcem na notranjost mojega avtomobila in sedaj izgleda kot, da ga bom vsak čas prodala, ker sem ga tako upedenala. Je bil že čas, bi se lahko reklo.
Skratka po vsem tem sem samo padla na kavč, se zavila v odejo in zadremala medtem, ko je oče gledal nekaj podobnega grozljivki. En kup srhljivih zvokov in kričanja. Tako, da sem kar pridno taborila pod odejo.

Pojma nimam kaj počnem zadnje čase, ker imam na prstih majhne zarezice. Očitno se res butnem in podrgnem ob vsako stvar.


Rožice se nabirajo v vazi. Tulipani so dobili družbo.


Bruno Mars - Just The Way You Are



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...