torek, 5. marec 2013

Pička prasička

Še vedno sem pod vplivom včerajšnjega oziroma današnjega dognanja. Malo sem nasmejana že cel dan in se mi prav fino zdi. Saj bom prilezla po lestvi navzdol nazaj na trdna tla.
Zjutraj sem še v pižami letela po celi bajti in vse obvestila o mojem neizmernem veselju pri tako nenavadnem dosežku. Očitno so se ta leta pisanja le obrestovala in so se vse slabe ocene pri spisih in esejih, pretvorile v nekaj dobrega.

Noro.
Najboljša je bila mati, ki me je zvečer presenetila z malo pozornostjo ob čestitki za zmago. Prejela sem šopek tulipanov, ki prav lepo kraljujejo na mizi in dinozavra! Ja, dinozavra, v obliki igrače.
Kako zabavno, pozorno in prikupno.


Mislim, da sem presenetila vse, predvsem imam tukaj v mislih sebe. In ne morem verjeti, da bom vse skupaj doživela v zaigrani različici. Kaj si lahko še boljšega zaželiš, ko napišeš dramsko delo in ti ga zaigrajo. Nekako je vse skupaj neverjeten dosežek.
Kaj sem sedaj?

Sicer pa za datum predstave z veseljem sporočim, ko bom kaj več vedela o tem. Zaenkrat vsem odgovarjam, da bo na letošnjem Tednu mladih, torej enkrat med 10. in 18. majem.

Mislim, da bom vse skupaj še enkrat prespala in se potem vrnila nazaj k vsakdanjemu življenju in novim projektom. Dobila sem še eno dodatno dozo zagona, samo ne smem si naložiti in nakopičiti vsega. Samo počasi moram razreševati in uresničevati en projekt za drugim. Pa bo.

The Strokes - Machu Picchu


2 komentarja:

polona pravi ...

Čestitam, to pa je uspeh. Pridemo gledat!!!

Kaja Zalokar pravi ...

Najlepša hvala.
Upam! Ker ste vsi vljudno vabljeni, ker me zanima, kakšna bo zgodba in predstava skozi oči ljudi, ki jo še niso prebrali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...