petek, 12. december 2008

Draperija okoli vratu

mood: brezupno

Strokovni izrazi iz likovnega področja v uporabnosti vsakdanjega življenja.
Dejstvo je, da je moje risanje treba še vadit, vadit, vadit in vadit. Samo kaj, ko ni časa ali pa volje. Ker dejansko, če se že lotim risanja portreta znane osebe se mi zdi, da je pomembno dejstvo, da je tej potem nekako podobna.
Skušajte ugotovit kdo naj bi bil na risbi (smeh).


Obupala sem. Ker je brezveze. Ker nima pomena.
Ker vedno, ko jaz nekaj hočem obstaja največja možna verjetnost, da se to ne uresniči. In res ne vem zakaj je to tako...

(ful zanimiva "prspektiva" mi je - U6 drgač)

Pač danes sem imela eno tako veliko željo igrat igrice (GTA ali NFS) in kot prvič nisem najdla volana, ko sem ga našla se ni hotel inštalirati pa če sem se na trapalnice postavila. Potem pa sem še celo hišo preiskala, da bi našla CD-je. To sem sicer našla, ampak je brez volana nezanimivo. Ker sem hotela z volanom vozit.

In gostilniške palačinke so nastine.

(temu naj bi se pa reklo preveč vroča čokolada)

Video posnetki. Smeh. Obveščevalna agencija, ubistu agentke na delu. Ja kaj lahko vse doživiš.

In so srečno živeli do naslednje minute.

(ne segrevajte jo preveč in predolgo - posledico so na sliki in nisem jaz izvaja tega)

Sedaj grem pa poiskat ideje za kubizem, ali pa bi mogoče raje pogledala do konca film, ki smo ga gledali v šoli in me zanima konec. Aja gledali smo The Hours (Ure do večnosti).

Faraoni - Ne bom pozabil na stare čase

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nicole??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...