sreda, 24. december 2008

Mali kipci angelčkov

mood: rahlo omotično

Kaja je naredila prvi test iz CPP-ja... *glasen jeeej*. Ok res, da me čaka še veliko stvari ampak sem na dobri poti.

In to smo morali na nek način zapit. Pa ker so imeli starši danes ravno veselje do nazdravlanja je bil to še en razlog več. Jagermaister, ja.
Smo se pa tako nasmejali. Raznim prigodam in poznanstvu in podobnim zadevam. In na nek način sem dobila lignje za "božično večerjo".

Zjutraj sem se morala iz postelje pobrati po hitrem postopku, saj sem skoraj zaspala. In tako sem se v treh minutah napravila in odhitela na pot.
Vlak s kupeji. Spet. To pa ima neko čudno povezavo s Heleno, ker je zamudila. Spet.
Ozračje je bilo čist naelektreno in vsi so ponavljali CPP, meni pa se res ni dalo, ker sem vseeno imela občutek, da nekaj pa vem.
Problem je bil potem, ko smo odpisali. Ko so bili vsi še enkrat bolj živčni.

Kljub včerajšni in splošni trditvi, da tako ali pa tako nikoli ne dobim nič pametnega za darila, sem si danes dokazala nasprotno. Ker so mene vedno navajeni, da si nikoli nič preveč ne privoščim sem danes veselo nakupovala, ko sem se spomnila pin kode na svoji bančni kartici. Tako, da sem bila nakoncu oborožena s tolikšno količino vsega, da sem komaj okoli nosila. In tudi sebi sem si nekaj privoščila. Skoraj neverjetno.
Božična nakupovalna mrzlica se me je lotila. Resno.

Sedaj pa so počitnice. Res neverjetno.
Pojma nimam kaj bom počela in tudi če bi imela kaj v planu tega tako ali pa tako ne bi storila. Se ne splača delati prevelikih načrtov v naprej.
Še vedno pa bi bila vesela kakšnih obiskov. To bi bilo res lepo božično darilo. Samo nekako dvomim v to.

Vsem, ki berete to objavo (in nasplošno ta blog) pa želim vesel Božič in lep preostanek božičnega večera :D

Pop Design - Na božično noč

1 komentar:

Captain Chipz pravi ...

Lepo je bilo to prebrat.
Vesel božič tudi tebi (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...