sreda, 3. december 2008

Kavbojska raca

mood: gre

Dejstvo je, da se je danes dan pričel naravnost čudovito (to je seveda najbolj sarkastično možno povedano). Kot prvič se mi je zdelo kot, da sem se zbudila sredi noči, pa še to v četrtek. Potem ne vem kako mi je ratalo "mutit" 15minut in sem že tako zamujala. Potem pa ravno, ko se že vsedem v avto in ura kaže krepko čez 20 čez šesto, se spomnim, da tako ali pa tako je mobitel ostal na mizi. Hitro stečem po mobitel, pri tem pa ugotovim, da mi je včeraj iz plašča padel gumb in da tista stvar na rokavu štrli proč. Ko prispem na železniško ura kaže 6.31, kar pomeni da je pred minuto odpeljal vlak.
Tako čakam na drugega in vmes vidim še nekatere ljudi s katerimi smo si bili včasih paralerka in sedaj hodijo na škofijsko.
Hecen, nedefiniran občutek.
Napišem sms, da bom zamudila in se potem po hitrem postopku spravim do Tabora, kjer s Heleno (ki pride 2 minuti za mano) ugotoviva, da sva obe zamudli isti vlak in sva potem šli obe na istega. Naključje?
Dejstvo je, da je bil danes vlak občutno prehiter :P

Poležavanje, gretje, debate in potem odbojka. Dejansko je odbojka zabavna, če smo v taki zasedbi kot ponavadi.

Današnji horoskop pa sem slišala tolikokokrat, da mi zmanjka prstov na roki :P
In je itak brezvezen, ker ne vem kaj eni pričakujejo. Ker sem že obupala. Brezveze.

horoskop dvojcka
horoskop ribi
Ja dejstvo je, da je sedenje v tistem kotu na notranjem malem dvorišču zelo zanimivo. Negativci (smeh).

In ja jaz sem Uradna oseba. Lara je pa Gogolj...

California - Ne pozabi me

3 komentarji:

Jasna pravi ...

čaki, zakaj maš pa horoskop in za ribi in za dvojčka?

Unknown pravi ...

čeprav razumem tega še js nekaperam zakaj 2 kohorokopa?
lol
lp

Anonimni pravi ...

sam sta vi2 blond :D hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...