ponedeljek, 8. december 2008

Silhueta

mood: računsko

Pač dejstvo je, da nekako že nekaj časa rešujem matematične naloge, ker jutri pišemo test. Saj ne, da ne bi marala matematike ali pa kaj takega, samo dejansko imam takšen občutek, da bom spet kakšno bedno napako naredila in bom spet "slabo" pisala.
Ker dejansko je hecno, če imaš zadnji dve leti matematiko 5 (in pa v osnovni šoli tudi nekako) potem pa prvi test pišeš 3. Ko nisem še dobila nikoli 3 matematike, če ne štejemo ustnega spraševanja.
Ah saj bo. Ker znam.


Boga Lara, ki je v depresiji, ker se je Klemen Slakonja pobril (smeh).
Evo glih dobila sem obvestilo da ni več, ker je dobila prijetno presenečenje za jutrišni rojstni dan - podgano in da so pomojem tudi malce nazdravili :P

Uglavnem, sploh ne vem kaj naj še napišem...

Aja zjutraj sem skoraj spet zamudila na vlak. Samo tokrat ne po moji krivdi. Tako, da mi je vlak ravno pred nosam pripeljal. In potem ne morte verjet koga sem srečala na vlaku (smeh).

Pa kdo še pri 2°C laufa naokoli v kratkih hlačah?

Britney Spears - Circus

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...