četrtek, 18. december 2008

Lazanja

mood: bolj optimistično

Pol urni pogovori vedno pašejo. In polepšajo večer, kljub predhodnemu pesimističnemu razmišlanju.

Končno sem uspela usposobit računalnik, ker je "crknil". Sploh se ni hotel več zagnati. Ubistvu je trajal potem zagon 10 minut in nakoncu se še nisem morala prijaviti v Windowse, ker ni zaznaval miške.
Ugasnil se mi je pa sredi skeniranja. Potem pa sem šla kopirat ampak mi je na polovici zmanjkalo barve v kartuši.

Dejstvo je, da imam zdaj luškan mali usb ključek za 2GB. Včasih je dobro viseti kje in še izpade nekako zanimivo. Pač novoletna zabava, ki jo je priredil NZS.

Sedaj pa še do konca poskeniram potem pa spat. Ker se mi ne da več tukaj viset. Ker je utrujajoče zadnje čase.

Daughtry - Over You

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...