ponedeljek, 15. december 2008

Kubistično sranje

mood: zbito

Sama sebe vedno znova presenečam kako dober spomin imam. Danes zjutraj sem poslušala po radiu pesem, ki je imela besedilo "počasi, postajam bolj lahak, ko vdihneš moj zrak...". Ampak tega se nikakor nisem morala spomnit do pred kratkim. Ko sem se trudila ubistvu že skoraj pol ure, kako je šlo besedilo, kdo je sploh izvajal in podobno. Nič.
Potem pa kar naenkrat mi je prešinilo v mislih.
Hvala bogu (da sem ateist :P) za Google. In tako potem Kaja ugotovim, da to izvaja Dan D in da je naslov Počasi. In hvala bogu za Youtube, da lahko to takoj preverim.
Ja doba računalništva je čisto všečna. :)

(ja to je moje kubistično sranje)

Ja no danes mi je vso mojo bogo moralo do pisanja zbil en stavek moje "predrage" profesorice za slovenščino. V esej mi je napisala komentar: "Groza! Pazi kako tvoriš povedi!".
Hm... ja... Super ane?
Kaj je pa narobe z mojim slogom pisanja?
Aja dejstvo je da sem komaj ujela 2 in da sem za slog dobila 0 točk za jezik pa 1 (od 10ih).


Ja.


Tako, da zaklučujem s svojim pisanjem. Aja fotke so iz današnje razstave. Bianale v Cankarjevem domu.
(sam ta miška/podgana mi pa tuki tko luškana :P)

Hudo - Kok ti men zdej dol visiš

A ste pričakoval Dan D, a? Ja premislila sem si.

1 komentar:

Jasna pravi ...

Ocenjevanje sloga in jezika ni nikoli objektivno, ker je vsakemu všeč nekaj drugega, tako da ... ne se sekirat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...