petek, 19. december 2008

Noč v temi

mood: smeh

Zanimiv dan je za menoj, ker pred menoj je samo še večer/noč.

Prejle sem se čisto razživela in spravila vso energijo, ki sem jo še imela, iz sebe saj sem se spet malo sprostila in poplesala. Ja tako pa name vplivajo filmi povezani s sanjami, umetnostjo, gibanjem in podobnim, ker sem gledala Ice Princess. Dejstvo je, da sem se spravila pred televizijo (pred tem sem ujela še malo serije Bones) in sem ugotovila, da sem že toliko filmov in tega pogledala, da so mi igralci vedno bolj poznani in znani. Ker se iz film v film pri nekaterih že ponavlja igralska zasedba, nekje pa so sami "popularni" ali pa sami "znani" in podobno. To je prav zanimivo.

Imam rdečo "homemade" majčko z belimi pikcami... in nisem bila jaz tista, ki se ustvarjala.

Dejansko sem toliko časa hodila naokolni v škornih (beri: tistih za dež, ki jih imajo ponavadi majhni otroci), da danes, ko sem obupa petke (in ne tistih prav pretirano visokih) me rahlo, čisto rahlo noge bolijo. Ker ponavadi me sploh ne ali pa to zelo hitro popusti.

Ko se podam v iskanje in raziskovanje nečesa, vedno končam ali pa vsaj potem v nadaljevanju raziskujem v čisto drugi smeri. Nekako sem začela pri raziskovanju tega, kaj vsebuje Otro v 0, končala pa pri pesmi iz Džabestovega oglasa. Še sama ne vem kako sem prišla do tega. In nekje v umesni fazi sem se poglabljala, kaj je bolje - Mobitel ali Si.mobil. Sicer sem sama še vedno na Si.mobilovi strani. Ja, ker sem danes izvedela, da sedaj imam (oz. bom v kratkem imela če še nimam) Orto v 0. Ampak, dejstvo je da so nekako vsi na mobitelu ali pa se bodo tja prestavili.

Ja no kljub vmesni nevolji se je na koncu vse lepo končalo. Krof z marmelado. Sedenje ob Ljubljanici. Smeh. Cela zgodba naokorg. Smeh. Bistvo. Smeh. Smeh. Smeh. H&M vreča pod ritjo. Smeh.

Štorklanje po Ljubljani. Trola. Predavanja. Malica - prezgodnje kosilo. Predavanje. Trola. H&M. In tako naprej.

Ubistvu pišem dan iz zvečera do jutra.

Zjutraj sem skoraj zamudila na vlak. Ker me je sprevodnik že priganjal naj malo pohitim.

The Ting Tings - That's Not My Name

2 komentarja:

Captain Chipz pravi ...

Jaz sem bila 5 let na mobitelu, zdaj sem nekaj mesecev na simobilu. naslednje leto, ko bom 15, bom verjetno šla na kakšno drugo poceni naročnino. je pa res, da me atm bolj privlači džabest ^^ že rekalma je džabest. :]
muska pa sloh <3

Neja pravi ...

kaja ti kr na orto u nulo. msz da gre vse več folka na simobil čeprou je zdeii tut ta đabest! jest sm na orto u nulo pa je čiz zakon:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...