četrtek, 25. december 2008

Zasnežen božič

mood: čarobno

Sneg je. Belo je.
Pobeljena pokrajina v soju uličnih svetilk, čisto preveč lepo.


Hotela sem napisati blog iz očetovega "novega" telefona (P1), vendar je ta nekaj zatajil pa še težave sem imela s povezavo. Bili smo pri starih starših na obisku (blok) in sem se povezala k enemu sosedu, ki je imel odprt WLAN.
Zanimiva stvarca tale P1, bi ga zaplenila ampak nekako še vedno upam na N96. Mogoče mi je pa uspelo :P


In tako sem se navadila screen touch-a, da sem potem hotela na svojem mobitelu kar po ekrančku tipkati, pa ni šlo. Ugotovila sem, da je tipkovnica čisto odveč, ker bi samo screen touch zadoščal.


Igranje remija.



Potica.


Jelka.


Okraski.


Jaslice.


Darila.


Božični filmi.


Božične pesmi.

Polovica fotk je posneta z mobitelom in polovica s fotoaparatom.

Božični venček - Naj božič bo za vedno

1 komentar:

Anonimni pravi ...

No ja, samo screen touch bi biu res dovol, dokler ne prideš do pisanja... ko je treba pa pisat, je pa veliko hitrejše in bolj praktično po tipkovnici kot po ekrančku... vsaj men, pa imam tudi sam p1i... in, nokia je? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...