torek, 2. december 2008

Pinki pentlja

mood: sito

Ja danes sem najedala ljudem okoli sebe. In skoraj vsi so mi šli na živce (samo nekatere izjeme ne :P).

Pomoje bom največji talent, če bom jutri zdelala esej. Ker kljub temu, da sem vseh 6 knjig prebrala, nimam pojma za kaj se gre, kaj je pomembno in kdo tam nastopa. In po vsej verjetnosti ne bom imela niti najmanjšega pojma. In bojim se da psihično ne bom zmožna nič napisati...


Počutim se kot, da igram stransko vlogo v svojem lastnem življenju.
...
Problem je, da ne bo nič bolje preden si sama ne bom mogla pomagati. Ampak tega nisem zmožna. In nisem zmožna niti povedati, kaj mi je.

Aleksander Mežek - Julija

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Sej se boš najdla. V svojem življenju, namreč. In pol nazaj prevzela glavno vlogo.

Ker včasih mamo pač obdobja, ko smo le nemi opazovalec lastnega življenja, ampak mine, preverjeno ;)

tjaši pravi ...

"Občutek imam, da ne živim temveč samo obstajam." je zapisal Paulo Coelho v eni izmed svojih knjig.... mogoče si trenutno v tem stanju...čeprou si se mi dans zdela velik boljš vole:):)...

Sori če najedam..haha... sam svet je lep;)... življenje ga pa učas mal po svoje zapele;):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...