torek, 3. april 2012

Dve deki in odeja

Sama sebi sem napoti. To je problem.

31.03.12

Obležala sem vsa povožena, brez energije, premražena. Nisem dobro.
Danes se počutim, kot da se je ves svet sesedel in padel name.
Cel dan sem se grela v puloverju, pod dvema dekama in odejo pa še nisem prišla k sebi.
Kot bi potrebovala toplino, ampak je nikakor ni za dobiti.


Sedaj sem se za trenutek ali dva spravila k sebi, ko je po televiziji nogomet in se je sedežna garnitura povsem zasedla. Morala bi biti v Ljubljani, na neki plesni predstavi z nekaterimi bivšimi sošolkami, ki imajo po dolgem času čas - jaz pa nimam nobene energije za prevažanje sem ter tja. Kaj šele nasmeh.


Kaj mi je - ne vem. Verjetno potrebujem zgolj čas. Da pridem k sebi.
Če ne drugega prilagam nekaj fotografij iz nekaj dni nazaj. Da bo jutri boljši dan.


Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe & Sound


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...