nedelja, 15. april 2012

Polepljena stena

Zbrala sem vse navdihujoče citate, jih natisnila in napopala na steno.
In prav zadovoljna sem s svojim malim projektom.

Verjetno me je nekje med včerajšnjim oblikovanjem in pošiljanjem teh citatov med nami - vse skupaj tako inspiraralo, da je danes padla ideja, da malo porabim tisti mali fotopapir iz Lidla. In sedaj vse skupaj izgleda kot bi si razglednice nalimala.



Za lepše dni. Za nasmeh. Da bom imela ves čas v mislih kako gledati na svetlo stran.
Trenutno najljubša sta:
"Making wishes on stars, she's a dreamer and se knows it." 
"Don't worry girl, you will find the one who will ruin your lipstick, and not your mascara."

Ne razumem, kako mi še ni uspelo pogledati Inception. Film je izvrsten. Dober vsekakor. Blazno mi je všeč tematika sanj. In igralska zasedba.

Sicer sem bila bolj navdušena nad samim dogajanjem in pogovori, kot tistim delom, ko so se na veliko streljali. Zdi se popolnoma nepotrebno.

Goodwill & Hook N Sling - Take You Higher


1 komentar:

pikaNogavička pravi ...

Zelo lepi izdelek je začel krasiti tvojo steno, kar tako naprej.
Všeč mi je tudi izbira glasbe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...