sobota, 14. april 2012

Od ideje do izvedbe

Na hitro sem izoblikovala en fin dizajn za nekakšen plakat s inspiracijskimi mislimi. Why complicate life?
Prav ponosna sem nase. Smeje se mi.
Čeprav mislim, da potrebuje nekaj popravkov.
Fino in enostavno.

Včeraj sem gledala takšen film, da sem si lahko rekla samo - kaj za vraga!? Ampak ja, važno da sem umirala od smeha. Noro. Bolano - je precej ustrezen izraz, ki povzame celotno dogajanje in zgodbo. New Kids Turbo.


Dan je dobesedno stekel mimo mene, ko sem se vozila gor in dol. Sem neprostovoljna taksi in hitra kurirska služba. Do mesta in nazaj. Nazaj sem zasledovala starše, ki sta vozila pred mano in to tako kot v filmih. Da je bil še en avto vmes in dejansko me nista opazila. Ker sta bila popolnoma presenečena, ko sem se parkirala poleg njiju.
Do mesta in nazaj. Še enkrat.
In potem do pol poti do mesta in nazaj domov. Ker se vedno nekaj pozabi doma.

Iščem inspiracijo. Zbiram ideje. Delam načrte in podobno. Tako je mineval moj dan.

Katalena - (Rad Imel bi) Jabuko


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...