sobota, 7. april 2012

Pa velik pirhov

Danes sem bila pingvin. Ujeta v rumeno palerino sem se počutila kot pingvin, ki pleše step s čofotanjem v gumjastih škornjih. Ja, danes sem bila pingvin. In se sama sebi smejala. Trenutek ali dva.


Pirhi so pobarvani. Čebulni olupki so še vedno najbolj učinkovita stvar. Ker pač iz kopriv, zelenega čaja in zélene preprosto ne dobiš zelene. Za naglaševanje ne odgovarjam, ker pač SSKJ pravi tako, meni nikoli niso šle te črtice in okoli obrnjene strešice nad samoglasniki. Še vedno jih ne znam prebrat.
Torej, da se vrnem k prvotni temi - skratka po postopku bolj kot ne instant kuhanja jajc, sva se odločili, da je pol urno kuhanje zelenih zadev plus vsaj pol urno namakanje predolga doba in če jih vržeš za nekaj dolgih minut v čebulnat zvarek, vsaj dobijo barvo.


Tako, da sedaj imamo take spiderman pirhe. Ker sva jih ovili v mrežaste nogavice in vrgli v zvarek. In ven so prišli prav luškani efekti.

Prekleto ustvarjalna sem. Vsaj tak občutek sem dajala. Neverjetno, kako nervozno in sproščujoče je risanje/slikanje. Oboje hkrati, čeprav v resnici ne vem kako je mogoče. Po eni strani me blazno živcira in dela lačno tako, da grem vsakih deset minut pregledati, če je hladilnik še cel, se obrnem in grem nazaj. Po drugi strani pa v tistem trenutku izklopim cel svet, dokler se ne vrnem zopet nazaj.


Vmes sem danes pogledala Muppetke. Blazno nadležno - zabavni so bili samo deli, ko se zavedaš, da so v tem filmu Barney, Sheldon in Marshall in da je Začarana Giselle pobegnila preko Prestopnega leta na Irskem v ta film. Ne, nikoli nisem razumela Muppetkov.
Poleg tega sem si pa pogledala še I Don't Know How She Does It. Nič posebnega. Pozabila, da sem ga gledala že nekaj trenutkov po tistem.

Sabrina Starke - A Woman's Gonna Try


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...