ponedeljek, 9. april 2012

Zadekane jagode

Ta vreme ni za nikamor. Na soncu je prijetno toplo, ampak v senci pa je tak mraz, da je temperaturna razlika preveč očitna.


Barvala sem češnje. Ustvarjalni kotiček in Irena. Ki je tako zelo odločno gledala film. Uporabno držalo z učinkom za hitrejše sušenje.

S sosedovim psom sem se skregala, ker mi je šel v jagode. V moje jagode! In imela sva malo bitko, da sem ga spravila dol z vrta, kar je vključevalo nekaj njegovega cviljenja. To pa je privabilo vse firbce naokoli. Prekleta mala stvar.
Sedaj sem pa jagode skrila pred jutrišnjo pozebo.
Oh, ko pa imam občutek, da s teh jagod nič ne bo. Preveč se poglabljam, preveč energije jim posvečam.
Nakoncu bo propadlo kot vse nad čimer sem pokazala navdušenje in interes.


Če imajo doma prav in simptomi res predvidevajo tisto kar naj bi imela, potem ima vesolje velik smisel za homor in je blazno ironično. Smeje se mi v glavo. Pa to vesolje...

Dobila sem tisti izgubljeni knjigi nazaj. Še je nekaj upanja v ta svet.
Moja prva dva dela zbirke Harry Potter sta se ravnokar pojavila doma. Noro. Pa sem mislila, da sta se za vedno izgubila kot vsi pozabljeni predmeti v KŽDT.


Trenutno stanje duha - meša se mi. Nisem več pri pravi.

Vlado Pilja - Še zeleno


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...