nedelja, 23. november 2008

Barvni naslovi v novem zvezku

mood: razpoloženo za angleški valček

Že cele dva dni se mi pleše angleški valček. Ta eleganten počasni ples, ki spominja na nežno valovanje. Ko se telo premika s samo gracioznostjo. Ko oblek valovi s teboj.

Mogoče bi pa morala spet začet trenirat kaj. Se mi kdo pridruži?

Ker tale video oz. del vzbudi samo hrepenenje po tem, da bi jaz tudi to, v meni.


Aja Google Translate je defekten.
a girl's boy prevede dekle je fant
a_girl's boy pa prevede a_girl je fant
In potem sledi smeh. Nekontroliran.

Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja prid do mene pa grema plesat...tango mi še dolguješ, salso si pa rekla da me boš naučila :P

Jah to pa dela moje ime ja xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...