sobota, 8. november 2008

Vladimir

mood: super

No pač spravila sem se na predstavo, kar prvotno sploh ni bil moj namen ampak vseeno. Igrala je moja bivša sošolka s katero sva sicer preživele večino časa skupaj, ampak potem so stiki nekako zbledeli. Poleg nje pa folk, ki ga tudi poznam (vsaj na videz).
Predstav Gledališkega društva Gardelin z naslovom Vladimir (to je malo reklame :P) je bila super, res fantastična. Sicer je bila drama, ampak komičnih elementov, ki jih je spremljal smeh pa ni manjkalo.

In zanimivo je, ko opazuješ poznanega človeka tam gor na tistem odru. Kako se vživi v vlogo, se spomniš starih dni.
In na koncu sem bila dejansko ponosna nanjo, na to kar ji je uspelo in na to, da jo (sem jo) poznam.

Res mi ni žal, da sem šla na predstavo. Očitno je nekaj v meni resnično vedelo, da tega ne smem zamuditi. In najboljša je bila potem Katja: "Kaja tebe pa res nisem prčakvala!" :D

Severina - Gardelin

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...