torek, 4. november 2008

Mandarince

mood: pa super

Jaz sem danes čisto ponosna nase, ker sem dobila 5 pri risanju. Tisto risbo, ki sem jo zadnjič objavlala. Ja to je moja prva 5 v treh letih (*in potem Kaja ugotovi, da mogoče pa še vseeno ima nekaj talenta skritega v sebi*).


Ja in talent sem, ker mi je uspelo matematiko pisati 3, vse enkrat prvič (ali pa drugič nisem povsem prepričana).


Ja Danica je bila danes prijazna, ko nam je sporočila, da nam jutri odpade telovadba, kar pomeni 3 ure kasneje, kar pomeni samo 2 uri slovenščine (domače branje ... obup) in matematika.


Ja in danes sem se nasmejala (narežala), kot že dolgo ne. In ja ugotovitev, da si nekako naših prihodnosti nekako še neznamo predstavljati, ne sami ne drugi.


Pa spet sem bila na bowlingu. In sem zgubila, da kar glava boli. Ampak saj bo. Malce treninga. In učenja, kako podreti skrajno levi kegelj, če krogla vedno zavije desno...


Ja in okostnjak na prestolu, tako imenovanem električnem stolu...

Gianna Nannini - Aria

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...