sobota, 22. november 2008

Rumena slamica v zeleni flaši

mood: nasmejano

Družinski Catan. Veliko smeha.
Smejali smo se, režali. Oči se je tako smejal, da je komaj prišel do sape.
Menjava. Kreganje.
Vmes smo se skregali, ker vedno malce prirejamo pravila, glede na lastne koristi.
Smeh.
Midva z očetom sva se samo režala, ko sta se mati in moj "mali" bratec kregala glede ovc in kamna.
Treniranje trebušnih mišic.
Ja smeh je odličen nadomestek trebušnjakom :P

Ustvarjala sem. Figurce za šah. Sedaj se pa spravljam delati še masko za lit.

Ustvarjanje v PS-ju mi danes tudi leži. Z ID-jem pa se mi ne da ukvarjati.

Snežilo je. Ja. Pomojem je veter samo prinesel snežinkice z gora, ampak so bile. Poplesavale so po nebu.
Ja, ko zapade sneg in je vse belo. Takrat je prečudovito. Takrat obožujem sneg. Ubistvu pogled skozi okno.
Ampak potem je grozno, ko ga splužijo in začnejo kidati. Zvok lopate ob asfalt. Obupno in grozno.

Michael Bublé - Save The Last Dance For Me

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...