sobota, 15. november 2008

Leteče mandarince

mood: rahlo zaspano ampak nasmejano

Pester dan je bil danes ja.
Že zjutraj me je očka obmetaval z mandarincama pa sploh ne vem zakaj že. Verjetno sem najedala. Res se ne spomnim. Pa vem, da sem komaj pojedla jogurt, toliko da se mi ni zaletel.
Zbudila sem se pa tako ali tako šele nekje proti koncu dopoldneva. Ja kaj morate, če so pa večerni skupni pogovori tako zanimivi in zabavni.


Po kosilu smo imeli družinsko gledanje Ameriškega top modela. In ugotovitev je bila ta, da tip v petkah uči manekenke hodit.


Potem smo pa "malega" peljali na rojstni dan mi pa smo šli spotoma na bowling. Ja to je zabavno. Mislim ne, ko ti nakoncu skoraj roka odpade ampak tako. Pa martini sem pila. Mislim oči ga je naročil in sem probala.
Pa fotkala sem, dolgčas. Pa zgubila sem. Tudi, če imam čez 120 sem zadnja. Ne moreš. Kako se jima "serje".
Po končanem bowlanju pa smo šli še gledati The House Bunny zabavna komedija ja. Pač tipična ameriška ampak tako nekako za sprostitev.


Potem pa sem se poleg delanja revije spravla gledati evrovizijske zmagovlake. Nekako je debata nanesla na to.
Tukaj imate v dveh delih
1956 - 1979 in 1980 - 2007
Zanimivo je pogledati, kako so peli, kako so bili oblečeni in kakšne frizure so imeli. In kakšne zvrsti so bile skozi leta. In katere so znane in se ti potem pojejo ali pa se ti pleše.

Kruto.

Yael Naim - New Soul

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Dej no dej, jz sem bla učer tut v Koloseju, pa te nisem vidla, damn.

Sicer pa ... bowling <3 tut če zgubiš, useen <3

Kaja Zalokar pravi ...

a ti si bla u koloseju al v tušu v kinu?
pa si šla isti film gledat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...