sreda, 19. november 2008

Sumliva zelena klopca

mood: natakneno

Že navsezgodaj zjutraj sem imela reflektor v glavo usmirejn (beri: 4 zelo močne žarnice). Super ane. Ko bi komot še eno urco lahko spala. Fantastično ane?

Sicer je bil potem nadaljevanje, kar vredu. Če odštejemo dejstvo, da sem bila en velik privesek in sem svetila zraven in sem šla sama sebi na živce, potem je bilo super.

Mleko s čokolado ^^

Slovenščino sem preživela in sem bila med osmimi od triintridesetih, ki sem prebrala Zločin in kazen. Ja letos sem pridna (kot, da drugače pa nisem bila?).

Ne nimam pričakovanj. Mogoče jih tudi nočem imeti, ker sem na koncu tako ali pa tako ponavadi razočarana.

Ni važno.

Zgodovine ne maram. Sploh.
Nimam nobenega občutka, kdaj se je kaj zgodilo, kako je takrat življenje izgledalo in podobno. Ne znam si predstavljati pa če se na glavo postavite. Že za 20 let nazaj si ne znam predstavljati življenja, kaj šele za 150 ali 1000 let nazaj. Ne gre mi. Sploh.
Lahko se samo delam, da znam in vem. Čeprav v resnici ne bom nikoli.

Nickelback - Gotta Be Somebody

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...