petek, 7. november 2008

Lapidarij

mood: fantastično (aš kao)

Am ja...
Zakaj me je v tem trenutko, ko sem odprla to objavo vse pisanje minilo? To mi ni čisto jasno. In tudi sploh ne vem, kaj sem hotela napisat.

Pogledala sem si High School Musical 3: Senior Year. Osladno. Pocukrano. Občutno prelepo (z negativnim prizvokom). Vse je preveč idealno. Vsi plešejo.

Ja vsi plešejo. Jaz bi tudi. Ker tisto, ko sama plešem tukaj po sobi ni isto. Nima takega učinka. Saj je super do trenutka, ko ugotoviš, da si sam. Sama...

V posnetku spodaj je ta del, ki mi je še najbolj všeč. In ob gledanju tega sem bila samo "js bi tud..." in potem je sledil žalosten pogled. Ah ja.
In spominja na Step up. Še en globok vzdih.

Saj bo. Tako pravijo (sicer jim nekako ne vrjamem več ampak bodimo optimistični ane?). Zakaj bi bilo slabo, če je lahko še slabše?


Vanessa Hudgens & Zac Efron - Can I Have This Dance

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...