četrtek, 17. december 2009

Barvit obrok

mood: vredu

Fantom iz opere. Ali aš tist je na tv-ju. Všeč mi je tisti rdeči plašček Christine. Ter rdeča roža v laseh v kombinaciji z rdečo šminko in nekakšno flamenco obleko, če sem prav dojela. Ne razumem, kako je bila lahko sredi zime samo v tem ogrinjalu in obleki. Ljudje danes pa so oblečeni v čisto preveč plasti cunj in potem jih zebe. Interesting.
Ko smo že ravno pri angleščini, šla je zelo zelo slabo. Mislim zmanjkalo je časa. Povrh vsega sem po 30 minutah izgubila koncentracijo. Sploh nisem napisala spisa. Nisem dojemala tekstov. Lahko pričakujem najslabše.
Palačinkice. Raznobarno kosilo. Rdeča pesa. Zlato-rumen krompirček. Zelen grah. Nežno rjavo, bež, kakorkoli, meso.
Mama se je ponudila, da bo kuhala. In pri tem sestavila že jedilnik. Če že vstraja. Smeh.
Ja starša sta si vzela oddih in se šla poditi na bele strmine. Sama za vikend.

Ugotovila sem, kaj so Mary Jane čevlji. Tisti s paščkom čez. Nisem vedela, da jih tako imenujejo. Ampak po neki deklici iz stripa Buster Brown, ki je bila punca glavnega junaka. Ali nekaj takega. In nekje sem zasledila še kombinacijo z belimi dokolenkami in šolskim krilom. Scena iz divjakinje. Samo, da so bile sive dokolenke.

Beležnica. Nisem je sicer še prebrala, ampak mi je zelo všeč. Sodeč po tem, kar sem že. Zgodba je predstavljena čisto drugače. Knjiga ima vedno to čarobnost opisovanja. Občutij. Misli. Kar dela vse skupaj še posebaj zanimivo in te potegne v nov svet. Zveš stvari, ki jih v filmu ni bilo. Ampak veš pa kako so v filmu tisto naredili. Čeprav jih tako rada primerjam, jih po drugi strani ločujem med seboj. Vsaka predstavitev ima svoje prednosti in slabosti. Ampak prednosti so pomembnejše.

Mleko s čokolado. Božansko. Še vedno.

Danes sem tole objavico čisto obdala z linki za lažjo vizualizacijo.

Phantom Of The Opera - Angel Of Music

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...