nedelja, 20. december 2009

Rumen robček

mood: juhej


Ko tehnika zataji. Zaradi mraza. Ampak bil je pa prelep zimski dan.
Modro nebo. Sončni žarki. Sneg.
Seveda hoja po snegu terja več napora, ampak nič za to. Odmevala mi je pesem "Danes bo srečen dan" in ustnice so se premikale v tem ritmu. Z drevesa se je ravno pred menoj vedno vsul sneg. Posledično me je zajela pršična ploha. Nežna pršica, ki je ostala od snega je zajela moj obraz. Oči so se zaprle. Namešek je preplavil vse. Optimizem na višku.
Pronicanje sončne svetlobe skozi zasnežen gozd. Magično je najbolj opisljiv približek. To ne zajame niti fotografija. Ali pa, ko se vsuje sneg ravno v snopu svetlobe. Strmela sem z odprtimi usti.
Dejansko sem morala prilezti do cilja. Igrala sem se z ledenimi svečami. Probavala trdoto ledu. Risala po njem. Poslušala šumenje vode. Ptičje čivkanje. Opazovala lepoto vodne pokrajine v snegu. Pasje stopinje v mivki. Sanjala. Z zastrtimi očmi.


Moj mali zamrznjen avtomobilček. Dobro bo, če bom jutri sploh kam prišla. Kosilo. Pozno seveda. Po vsem pospravlanju. Pranju. Pomivanju. Me je prijel prijeten sprehod. Sama. S fotoaparatom. Brez Rona, ki je šel pa tako ali pa tako z bratom.
Jedla sva pri mami, ker je skuhala makarone. Če že vztraja.
Starša sta se vrnila s smučanja. Blejske kremšnite. Fotografije in video posnetki. Moja mati, ko kaže jezik in izgleda nekako tako kot Einstein.


Zmagala. Končno.
Moj seznam željenih ogledov filmov je še precej dolg. Moj prostor na disku pa vsak dan manjši.
Slovenec igra v Herojih.


Kako zelo mi je všeč naša blagovna znamka Luna. Stilsko, oblikovno je fantastično dovršena. In mehčalec tako lepo diši. Posledica celodnevnega pranja perila.

Šokirana. Brittany Murphy je mrtva.

Alenka Godec - Danes bo srečen dan

3 komentarji:

Gloria pravi ...

obožujem fotke (:

Kaja Zalokar pravi ...

ooo <3
hvala za oboževanje ;)

Gloria pravi ...

nzk (;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...